7 Nisan 2012 Cumartesi

Adını Feriha Koydum Dizisi Oyuncuları




Show tv, 2011 yeni yayın yılı yapımlarından olan “Adını Feriha Koydum” dizisi, deneyimli ve tanınmış oyuncu kadrosuna sahip.. Dizi için ünlü oyuncular ile anlaşma sağlandı..


Başrollerini Hazal Kaya, Vahide Gördüm, Metin Çekmez, Deniz Uğur, Çağatay Ulusoy ve Cihan Okan’ın paylaştığı dizi seyirci tarafından beğenileceği düşünülüyor..

Adını Feriha Koydum Dizisi Oyuncuları ve Rolleri:

Vahide Gördüm “Adını Feriha Koydum” Dizisindeki adı Zehra

Hazal kaya Adını “Adını Feriha Koydum” Dizisindeki adı Feriha

Metin Çekmez “Adını feriha Koydum” Dizisindeki adı Rıza

Çağatay Ulusoy “Adını Feriha Koydum” Dizisindeki Adı Emir

Deniz Uğur “Adını Feriha Koydum” Dizisindeki Adı Sanem

Sedef Şahin “Adını Feriha Koydum” Dizisindeki Adı Cansu

Ceyda Ateş “Adını feriha Koydum” Dizisindeki adı Hande

Yusuf Akgün “Adını Feriha Koydum” Dizisindeki Adı Koray